Wednesday, February 2, 2011

review: THE GREEN HORNET [2011]





Aku rasa sejam 50 minit aku berbaloi dengan menonton filem ni. The Green Hornet ni sebenarnya adalah watak dalam comic book.So, this film is another heroes goin to the silver screen lah. Apa yang menariknya cerita ni, dari mula sampai akhir, lawak tak henti2. Setiap apa yang dicakap kebanyakannya buat aku tergelak.

[kato] " i was born in shanghai.you know shanghai? "
[hornet] " mmm, loved Japan"

Babak aksi jugak mantap, macam main video game pulak kan.And aku jugak terpegun dengan gadget2 yang dipertonton kan. cool you know! haha. Lepas ni mesti ada 'Black Beauty' dalam bentuk die cast car model. i wanna hav one.huhu

nih ade sikit trailer

4 comments:

. said...

aku suke bangat cite ni!
mmg semua cool..
cam bangang bile starting tu crystal clear kutuk chudnofsky..
ckp da dh xmenalutkan n dah tua la semua bagai..ahaha..
pastu si shudnofsky tu jd bloodnofsky n berpakaian serba merah..
siap ngn tagline n topeng gas..
ahahaha..

muhammad mustaqim said...

memang lah...aku rase lau tengok kat wayang lagi feel..huhu

. said...

and kalau dpt yg 3d..
fuh mantop!

muhammad mustaqim said...

aku dah nak tengok ritu...tapi disebabkan aku dah downlod..cam membaze lak..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...