Thursday, February 3, 2011

rereview: DUE DATE [2010]

Filem ni memang dah lama.Tapi disebabkan shahrul aidil recommend kat aku, so, aku download lah cerita ni.Okay, apa yang menariknya cerita ni? Dibintangi oleh Robert Downey Jr. and Zac Galifianakis. Last aku nonton filem mamat ni adalah filem The Hangover, and apa yang aku perasan, Zac ni watak dia mesti seorang yang bingai2 gitu.

FIlem tentang Peter [ downey ] yang odw untuk melawat isterinya yang bakal melahirkan anak pertamanya.Secara tidak sengaja Peter terjumpa n kemudiannya berkawan baik dengan ethan [zac].Walaupun si Ethan ni bawak malang je sepanjang cerita ni but lastly, si Ethan yang menyambut kelahiran anak si Peter. Anyway, macam ada unsur2 gay cerita ni..haha

Jalan cerita bolehlah dan kadang2 ada part yang bosan.So, aku rasa ★★ untuk cerita ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...